توقف پرواز‌های «بریتیش ایرویز» به تل آویو-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

توقف پرواز‌های «بریتیش ایرویز» به تل آویو

خطوط هوایی «بریتیش ایرویز» انگلیس از توقف پرواز‌های خود به «تل آویو» و بالعکس به دلیل نگرانی‌های امنیتی ناشی از ادامه درگیری بین حماس و رژیم صهیونیستی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۴ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 11
کد خبر: ۲۰۸۰۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ شرکت هوایی «بریتیش ایرویز» روز چهارشنبه اعلام کرد که پرواز‌های خود را به تل‌آویو و از تل‌آویو به انگلیس به دلیل نگرانی‌های امنیتی ناشی از تشدید تنش بین رژیم صهیونیستی و رزمندگان حماس به حالت تعلیق در می‌آورد.

به گزارش وبگاه «سی‌جی‌تی‌ان» بریتیش ایرویز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ایمنی همیشه بالاترین اولویت ماست و به دنبال آخرین ارزیابی از وضعیت، پرواز‌های خود را به تل آویو و بلعکس به حالت تعلیق در می‌آوریم.»

روز شنبه بود که بعد از حملات بیش از ۲ ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

بر اساس این گزارش، بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان از جمله «ایرفرانس»، «کی‌ال‌ام»، «لوفت هانزا» و شرکت‌های بزرگ هوایی آمریکا همه پرواز‌های خود را به تل آویو از زمان حمله حماس به رژیم صهیونیستی در روز شنبه متوقف کرده‌اند.

با ادامه درگیری نیرو‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، واحد پول رژیم اسرائیل به پایین‌ترین سطح خود از سال ۲۰۱۶ به این سو رسید. ارزش «شکل» واحد پول رژیم اسرائیل در معاملات اولیه روز دوشنبه ۰.۴ درصد کاهش یافت و به ۳.۹۵۴۴ برابر دلار رسید که بزرگترین سقوط یک روزه از مارس ۲۰۲۰ به این سو بود. شکل تاکنون ۱۱ درصد در سال ۲۰۲۳ ضعیف شده است.

سهام و اوراق قرضه در فلسطین اشغالی نیز در روز‌های اخیر تحت فشار شدید قرار گرفته‌اند. بانک مرکزی رژیم صهیونیستی اعلام کرده که برای تثبیت ارز تا ۳۰ میلیارد دلار ارز خارجی در بازار آزاد می‌فروشد. این در حالی است که رسانه‌ها از صف‌های طولانی صهیونیست‌ها در فروشگاه‌ها و هراس از کمبود مواد غذایی خبر داده‌اند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که تعداد کشته‌های این رژیم طی عملیات اخیر نیرو‌های مقاومت به ۱۳۰۰ کشته رسیده و مجروحان نیز به ۳۱۹۲ نفر افزایش یافته‌اند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار